سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با اندرزهاست که غفلت زدوده می شود . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :4
کل بازدید :38833
تعداد کل یاداشته ها : 26
103/2/15
1:8 ع
موسیقی

به یاد او

 

ظاهراً باز دوباره هواپیمایی عربستان بازی درآورده سر پروازهای زائرین حج و عمره.  خب عرب‌های سعودی رُ که نمیشه کاری کرد؛ شاعر میگه نیش عقرب نه از ره کین است ولی خب دیگه اقتضائات طبیعتش این است.  اما اونچه که دل آدم رُ بیشتر به درد میآره این اصرار خیلی مسلمون‌های ایران هست که با وجود اینکه می‌دونن که این پولی که توی جیب و حلقوم این عرب‌ها می‌ریزن صرف مبارزه با تشیع در عربستان و بحرین میشه، باز این پول زبون بسته رُ قل میدن سمت این سعودی‌های نامسلمون.  اینم که وضعیت سرویس ضعیف و نامطلوب و اهانت‌آمیز سعودی‌هاست.

خب چه اصراری هست به این سفر مستحبّی؟؟؟  این همه مراجع روی حج تمتّع تأکید دارن که فقط و فقط واجب رُ انجام بدین؛ بعد این جماعت می‌کوبن برای عمره تمتّع!  آخه همچین جامعه هم با افزایش این سفرهای حج پشت سر هم یه چیزی میشد، آدم دلش نمی‌سوخت.  هواپیمای ترابری اضافه گاهی لازمه که بار این حجاج(!) رُ برسونه.  پول رُ میده به دست سعودی‌ها و اونا هم خرج فشنگ و شکنجه می‌کنن که شیعه بکشن و آیات القرمزی‌ها رُ از جلوی راهشون بردارن.  واقعاً یعنی اینقدر این افراد دلشون برای حج و عبادت و بندگی و اینا تلپ تلپ می‌کنه که با دیدن این همه کثافت‌کاری‌های سعودی‌ها حتماً باید این حج عمره رُ برن؟!

سرکار علیه خانم شیرین عبادی و کنگره آمریکا و سارکوزی هم که مثل بی‌بی‌سی اصلاً باخبر نیستن که چه اتفاقاتی داره توی بحرین میفته!!!  ولی می‌دونن توی سوریه و لیبی چه خبره!  اعدام کردن توی ایران ضد حقوق بشر هست و «شیرین» خانم رُ یاد جایزه نوبلش میندازه؛ ولی توی بحرین که اصلاً آدم نمی‌کشن که!  حقوق بشر!!!  جایزه نوبل!!!  خدائیش آدم با شنیدن اسم این نوبلین کامش «تلخ» میشه.  کجایی پروین اعتصامی... ای کاش بودی و یه دونه از شعرهای داغ و لب‌سوزت رُ نثار این جماعت حقوق بشر-دان می‌کردی، ای کاش...

 


90/2/16::: 12:51 ع
نظر()